Türklerin Soyu nereden geliyor? Türk Tarihi’ne Özet…

gölge

Sevgili okurlar, bu yazımda sizlere kendi derlediğim ve araştırmalarıma göre bildiklerimi aktarmaya ve kısaca Türk Tarihi’ni özetlemeye çalışacağım.
Bir çok Tarihi bilgiden mahsur kalmış Türk Genci’nin dedelerinin ve ceddinin kimler olduğunu bilmesi önemlidir.
Atasözlerinden birinde “Atasını tanımayan, it peşinde gezer” derler, biz Atamızı Ecdadımızı tanımalıyız ve onlardan ders almalıyız.

“Türk Gençliği, Ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak isteyecektir!”

Sizlere akıllarda işlenen sorularla ve sizlerinde araştırabileceği şekilde anlatmak istiyorum.

Öncelikle Türkler’in kökünün nerden geldiğini bilelim.

Hz. Adem’den sonra İnsanoğlu’nun başlangıcı ve İnsanoğlu’nun atası olarak Hz. Nuh bilinmektedir.

[ads2]

Neden Hz. Nuh İnsanoğlu’nun babası sayılır?

Hz. Nuh’un oğulları çeşitli kıtalara yayılmıştır, biri Avrupa kıtasına, biri Afrika kıtasına ve diğeri ise Asya kıtasına yayılmıştır.
Amaç olarak soyu genişletmek ve yeni yeni kültürler soylar geliştirmektir. Ve ayrıca İnsanoğlu’nu dağıtmaktır – yaymaktır.
Asya kıtasına yerleşen oğlu’nun adı Yafes’tir. Ve Asya kıtasındaki bütün Irkların başlangıcı Hz. Nuh’un oğlu Yafestir.

(Araştırmak İsteyenler için Anahtar Kelime: Yafes, Japheth (ingl.))
Yafes’in hikayesi ayrıca Tevrat ile İncilde geçmektedir.

Yafes’ten sonra Türkler’in soyu mu türedi?

Yafes’in yedi oğlu vardır bunlar : “Türk Han, Çin, Hazar, Samlab (Slav), Rus, Yecüc ve Mecüc”.
Türkler’in Soyu Türk Handan gelmektedir, ve adınıda Türk Handan almıştır.

Türk Han’ın özellikleri edepli, ahlaklı, dürüst, cesur ve iyi kalpli olmasıydı.

“Türk” Kelime olarak eskiden -Türük- (bugün macarca bkz. Török) kudretli ve güçlü anlamını taşır.

Yafes veya Türk Han hangi Devlet’e tabii idi?

O zamanlarda Devlet veya Ülkeler yoktu. Obalar halinde Kültürler yaygınlaşıyordu.

Oba’yı bugün bir köy olarak düşünebilirsiniz, daha çok bir Aile veya Aşiret gibiydi.

Peki Hangi Senelerden bahsediyoruz şuan?

Miladdan Önce (MÖ) 3478 Seneler civarı olduğu araştırmalar sonucu söyleniyor. Yani Yaklaşık 6.000 sene önce.

(Not: Bazı kişiler Kürt Tarihi , Türk Tarihinden daha önce vardı 8.000 senelik Kürt Tarihi vardır diyor, fakat 8.000 sene önce oralarda İnsan bulunmuyordu)

Aşağıdaki Şekilde Türk Soy ağacını görebilirsiniz, burada tam detaylı olarak gösterilmesede başlangıçları bir nevi göstermeye çalışmışlar.

http://www.edebiyatdefteri.com/resim/resimli_yazi/buyuk/81384.jpg

 

Ayrıca Soyağacına bakarken sol alt köşede Etrüskler var, özellikle onları araştırmanızı tavsiye ederim. (Bugünkü İtalyalıların soyu onlarla örtüşmektedir)

Bkz: http://www.yazangenclik.com/2011/02/20/avrupada-turk-izleri-1-italya/

(Araştırma için Anahtar Kelime: Etrüskler, Etruscan (ingl.), Etrusker (alm.), Etrusca)

 

Gelelim İlk Devletlere…

Hunlar… Hun Kağanlığı Türk Kağanlığıdır ve bugünkü Macaristan’ın soyuda Hunlardan gelmektedir.

Ek olarak eklemek istiyorum: Macaristan’ın soyunu araştırırsanız Soyu Türk’tür.
Böyler bir iddia inanılmaz olabilir ama araştırın…
Macaristan’ın soyu Atilla Han’a dayanır ve Atilla Han Avrupa Hun İmparatorluğunun Hükümdarıdır ve Türktür.
Macaristan’ın İngilizcesi ney? – HUNGARY – … İsmi zaten herşeyi itiraf ediyor değilmi?
Peki geleli ayrıca HUNGARY ve MACARISTAN kelimeleri çok farklı kelimeler olduğuna…
Macaristan’ın Macarca anlamı “Magyarorszag” , Macarca ise Macarca dilinde “Magyar” demek… İngilizce anlamından farklı ve Türkçesinden çok yakın değilmi? Macarca kelimelerin bir kaçı hala Türkçeye benzemektedir…

Dönelim Konumuza Avrupa ve Asya Hun İmparatorluğu vardır yukaradaki Türk Soy Ağacından seneleri görebilirsiniz…
Ayrıca hatırlarsanız TARKAN filmlerini Hunları anlatmaktadır…

 

Asya Hun Devleti:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/tr/thumb/8/8f/B%C3%BCy%C3%BCk_Hun_%C4%B0mparatorlu%C4%9Fu_bayra%C4%9F%C4%B1.gif/125px-B%C3%BCy%C3%BCk_Hun_%C4%B0mparatorlu%C4%9Fu_bayra%C4%9F%C4%B1.gif

MÖ 220 – MÖ 46 seneler arasında varolmuştur

 

Avrupa Hun Devleti:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/tr/thumb/8/89/Avrupa_Hun_%C4%B0mparatorlu%C4%9Fu.jpg/800px-Avrupa_Hun_%C4%B0mparatorlu%C4%9Fu.jpg

370 – 469 Seneler arasında varolan bir İmparatorluktur…

Haritada böyle gözükmektedir….

 

Ve Sonra Tarih’te ilk Türk adını Taşıyan Devlet kurulur “GÖKTÜRKLER”

Sembolünde Bozkurt Kafası olan Göktürkler’de birçok Destan vardır, bu destanları araştırıp okumanız yararlıdır.
Örneğin: Ergenekon Destanı, Türeyiş Destanı, Bozkurt Destanı gibi

552 – 744 Seneleri arasında varolmuştur.

http://www.itusozluk.com/image/gokturk-devleti_86056.jpg

Bayrağı bu şekildedir…

Gördüğünüz gibi Göktürk Devleti Bütün Asyayı kapsamaktaydı…

 

Neden Bozkurt?

Bozkurt eski Türk destanlarından gelen bir semboldür,
Destanda şöyle açıklanır…
Türkler göç etmek isterken dağlar arasında yolunu şaşırır ve kaybolur. Dağlar arasında sıkışır kalır.
Ve bir Bozkurt çıkar onlara yol gösterir. O günden bugüne Türklerin Sembolü Bozkurttur.

[ads2]

Bugün hala Türklerin Sembolümü? Yoksa Siyasi bir Sembolmü?

Bugün hala Türklüğün Sembolü olarak geçer ve Tarihine sahip çıkma amaçlı Milliyetçi – Türkçülerinde aynı zamanda sembolüdür.

Nasıl hala Türklüğün sembolü diyorsanız size bir kaç fotoğrafla örnek vereyim…

=> BUGÜN HALA VAR OLAN GAGAVUZ LAR

Moldovyada bir Türk soyudur ve hala Türk geleneklerini sürdürmekteler… Çeçenistan gibi Özerk bir bölgedir ve bayrakları şu şekildedir…

 

EUROVISION da Azerbaycan neden Bozkur İşareti yaptığı bu zamana kadar soru işaretiydi değilmi?

ATATÜRK Zamanında Paraların üzerinde BOZKURT işareti vardı…

KAZAKISTANDA büyük BOZKURT HEYKELI DIKILDI…

RECEP TAYYİP ERDOĞAN’A AZERBAYCANDAN BOZKURT HEYKELI HEDIYE EDILDI

 

Bunlar Türk Tarihi’nin başlangıcıydı, ve bilinmeyen yönleriydi.

Son olarak bir Soruyu daha cevaplayayım…

Peki bunların hepsi neden heryerde yazmıyor?

1940 lı yıllarda İsmet İnönü Türk Tarih Arşivini yakıp herşeyi yok ettiği için…

 

Umarım Soru İşaretlerini kaldırabilmişimdir.

Saygılar Lokman Günyeli

gölge
YORUMLAR (Bu yazıya 64 defa yorum yapılmış.)
  • 12 Kasım 2012 tarihinde Murat dedi ki;

    Anlattıkların benim düşündüklerimle hemen hemen örtüşüyor, özellikle konuya Nuh(a.s.) ile başlaman daha da uyuşturuyor görüşlerimizi. Benim kendi görüşüme ve araştırmalarıma göre ise Nuh Tufanı ‘ndan sonra Dünya nüfusu dağılıyor ve insanlar günümüzde sular altında kalan Mu Kıt’ası ‘ndan kaçıyor. Sen, Macar ve İtalyanların bizim ırkımızdan olduğunu söylüyorsun çok mantıklı geliyor kulağa. Ben de Dünya nüfusunun %25 ‘e yakınının Türk olduğunu düşünüyorum. Nasıl ? Şöyle: Nuh Tufanı ‘ndan sonra Nuh Kavmi sular altında kalan Mu Kıt’ası ‘ndan kurtulmak için su üzerinde sürüklenerek bugünkü Meksika ‘nın Pasifik ‘e bakan körfezine çıkmışlardır. Meksika ‘da İnka, Aztek ve Maya uygarlıkları kurulmuş ve Güneş Dili ‘ni geliştirmişlerdir. Hatta bu konuyu Atatürk ‘ün cumhuriyet döneminde Tahsin Mayatepek ‘i Meksika ‘ya gönderip Güneş Dili ile Eski Türkçe arasındaki benzerlikleri araştırması için görevlendirmiş ve ortaya günümüz için şaşırtıcı sonuçlar çıkmıştır. Sonraları Kızılderililerin de Asya ‘dan Kuzey Amerika ‘ya şu anki Alaska ‘daki Berring Boğazı ‘nın donmasıyla geçtikleri ve Amerika ‘yı yurt edindikleri bir çok kaynakta mevcuttur. Yani günümüz milletlerinden Meksika, Honduras, Guatemala, Nikaragua, El Salvador gibi milletler, İnka, Aztek ve Maya uygarlıklarının yaşamış olduğu coğrafyada yaşamakta ve aynı atalara sahip olabiliriz. Bir de Dünya üzerindeki diğer Türk devletlerini de işin içine katarsak yeryüzündeki Türk ve Türkmen sayısı 1 milyarı geçer. Buna senin görüşündeki gibi İtalyan ve Macar halkını da katarsak vasati bir şekilde dünya nüfusuna etki eden bir ırk olduğumuzu görebiliriz.

  • 07 Ocak 2013 tarihinde anaz ramazan dedi ki;

    abi bana bu soy agacini gonderebilirmisin. derigimize eklemem lazim araya zor buldum . ayrintili bisekilde gondere bilirmisin.

  • 21 Ocak 2013 tarihinde sedanur karslıoğlu dedi ki;

    Pekiya Osmanlı’nın soyu nereden gelir? Biz kimiz?

  • 10 Şubat 2013 tarihinde muhammed dedi ki;

    yani biz şimdi nuh kavmindenmi geliyoruz o zaman tüm insanlığın babası nuhtur sonra yafesten gelmişiz ruslar rustan çinliler çinden türkler ise türkhandan dır ozaman bizim ruslara çinlilerle slavlarla bir akrabalılığımız vardır demek istiiyorum tamam diyelim çinliler slavlar ruslar yefastan geliyor peki avupalılar onlar nerden geliyor o zaman onlarda avrupa hun devletinden geliyor o zaman tüm insalığın ana teması Yefas demek istiyorum tabi o zamana kadar bir çok millet geldi geçti ama bunlar nuh tfanında bitti o zaman tüm insanlık yafesten geliyor

  • 06 Nisan 2013 tarihinde yunus dedi ki;

    osmanlı anadolu selçuklu devleti kurulduğunda anadoluya göçebe Türkler yerleştirip anadoluyu Türkleştiriyordu Oğuz Türklerinden kayı boyu adında bir bey yani ertuğrul gazi anadoluya göç etmiştir onun oğullarından osman beyde boyunu genişleterek özgürlüğünü ilan edip osmanlı devletini kurmuştur

  • 19 Nisan 2013 tarihinde sabahattin rahimoğlu dedi ki;

    daha fazla detayli bilgi ve osmanlı – deliorman türkleri nereden geldi . şimdiden teşekkür ediyorum.

  • 22 Nisan 2013 tarihinde Cengiz dedi ki;

    Bu yazı tam bir saçmalık.Kişisel görüşler ve yorumlarla dolu.Kaynağı olmayan bilgi sadece yorum olabilir.Geçerliliği yoktur.Nerdeyse Türklerle çinlileri kardeş ilan edeceksin.Bir kere ırk farkı var.Türkler beyaz ırktır,çinliler ise sarı.Hiç çinli biri ile yanyana geldiniz mi? ;
    kokularını hissettiniz mi,ten renklerine baktınız mı?
    Soyumuzda en eski gidebileceğimiz Hun Türkleridirler.Kaynaklara dayalı bilgiler gösterebiliriz.Ancak daha eskisine gidemeyiz.Daha eski bilgileri masal olarak kabul ediyorum.

  • 20 Mayıs 2013 tarihinde Sezgin cinel dedi ki;

    Sevgili kardeşlerim anlattıklarınız çok güzel fakat İtalyanların bizimle bir ilgisi yoktur . Şayet varsa , o zaman yunanlılar , romanyalılar , Fransızlar , İspanyollar , ve portekizliler de akrabamızdır . Ama tabiki ne İtalyanlar , nede diğer saydıklarım bizimle uzaktan yakından bir alakası yoktur . Avrupa’da bizimle aynı dili konuşmayan , fakat türkce dil gurubuna giren macarlar , ve finler var , ama aztekler , mayalar , inkalar , akrabamız olduğu dillerinden , kültürlerinden ve geleneklerinden , ayrıca genetik yapılarından bellidir . Ayrıca Hint okyanusu ve büyük okyanustaki bir çok adada yaşayan yerliler de bize çok benzer özellikler taşıyor . Fakat İspanyolların soykırımlarıyla neredeyse yok olmak uzeredirler . Ama yinede Murat arkadaşın dediğine katılıyorum , Türk ırkı bir milyarı bulur eğer Çin’de asimile edilmiş Türkleri varsayarsak ki var belkide bir milyarı bile gecer , kısacası dunyanın her yerine yayılmış çok büyük ve çok güzel bir ırkız

  • 20 Mayıs 2013 tarihinde Sezgin cinel dedi ki;

    Ayrıca Cengiz arkadasım , bu bilgiler tabiki kesin deyil ama senin düşündüğün gibi hayal ürünüde deyil . Bu bilgileri tarihçiler , araştırmacılar , büyük araştırmalar sonucu ortaya çıkartıyor . Yanılma payı olsada bu çok azdır . Örneğin , mayaların , azteklerin , inkalarin , Amerika’nın yerlisi kızılderililerin bizim dilimize olan büyük benzerliği başka türlü açıklanamaz . Yani birbirinden binlerce km uzakta yaşayan , ve birbiriyle hiçbir alışverişi olmayan hatta birbirini düne kadar tanımayan bu insanların dillerindeki büyük benzerlik , ayrıca gelenekler , ayrıca Anadolu’da oynanan 12 oyunun 11 ini onların da oynaması . Amerika’daki kızılderililerin Ergenekon destanının , ve bozkurtun ve hikayesinin , ayrıca genetik yapımızın yüzde doksansekizinin aynı olması başka türlü izah edilemez

  • 10 Ağustos 2013 tarihinde Yok Onem dedi ki;

    Neden İsmet İnönü Türk Tarih Arşivini yakıp yok etti??

  • 22 Ağustos 2013 tarihinde soner ciller dedi ki;

    İsmet inonu turk olmadigindan olsa gerek. Tarih arsivini yakmasi

  • 30 Ağustos 2013 tarihinde ertas ulugbey dedi ki;

    hrz.turk ve turkluk ve turkiyeye yakisani yapin tsk.

  • 12 Eylül 2013 tarihinde Bilgehan Akdeniz dedi ki;

    Arkadaşlar italyanlar fransızlar bizim akrabamızdır demişsiniz. Yazıyı dikkatli okuduysanız Hz. Nuh’un oğulları dağılmıştır dünyaya ve farklı bölgelerden farklı ırklar çıkmıştır. Ve ayrıca Kur’anda da belirtildiği üzere her çocuk müslüman olarak doğar . Burdan da bir çağrışım yapabilirsiniz . Çünkü müslanlar kardeştir .

  • 19 Eylül 2013 tarihinde osman genç dedi ki;

    ben sakaryalıyım dedem trabzondan 1910 lu yıllarda vakfıkebirden göç etmiş biz molla ömer torunuyuz derdi.molla ömer oğuzların hangi boyundandır öğrenmek istiyorum.

  • 28 Eylül 2013 tarihinde Emrecan Yazıcı dedi ki;

    Nuh Tufan’ı tarihinde sapmalar olduğunu düşünüyorum.Türklerin en erken M.Ö 12 binli yıllara dayanan bir Mu geçmişi vardır.Tahminimde tufan m.ö 12000 yılında gerçekleşti.Mu’yu boşverelim desek Anav Medeniyeti çıkar karşımıza.On-Ok lar bunların öncesidir.Anav Medeniyetinden sonra,Oğuzların Atası Ok-Uz’lar çıkar karşımıza.
    Size bir tavsiyem Türk Tarihi Engin bir deniz
    Kürt Tarihi ise ufak bir göl
    Medeniyetin kurucularıyla Kafkas’lardan gelen İrani bir toplum bir olur mu ki onlarında Türklerin bir kolu olma ihtimalleri vardır.

  • 30 Eylül 2013 tarihinde Hasan Genc dedi ki;

    Africada 2.7 milyon senelik insan fosilleri bulundu

    Cinde ise 1.7 senelik . Bunlar gercek.Kazim Mirsan derki : Turkler anadoluda 8 ile 16 bin seneden beri var.Australyada Aborojinler 30 bin senedir var
    AyricaDini kitablarin Nuh tufani konusunda soyledigini tartismadan. Olayin anlatildigi gibi dogru olabilecegini dusunmek ve Kabul etmek.cok yalnis olur Allah insana AKIL VERMISTIR BUNU DOGRU KULLANSIN DIYE Hunlar ve sonrasi icin soylediklerinize katiliyorum. ona bakarsaniz IRAN topraklari ne kadar TURK devletleri isgalinde kalmistir. Gokturklere bakin MOGOLISTAN yok.Konu cok uzun Calismalarinizda basarilar dilerim.

  • 12 Ekim 2013 tarihinde mutlucan efe dedi ki;

    neden yazdınız ki ödevimde hiçbi işime yaramadı

  • 12 Ekim 2013 tarihinde yusuf çiftçi dedi ki;

    çok ii bilgi vermişler
    bunu yazana helal olsun

  • 14 Ekim 2013 tarihinde araz huseynov dedi ki;

    Nuh efsanesini nasil arasdirmislar cok merak ettim.

  • 15 Ekim 2013 tarihinde murat mungan dedi ki;

    hayal dünyanız çok geniş.

  • 22 Ekim 2013 tarihinde Mevlüt DUDU dedi ki;

    Türk tarihi konusunda spekülasyon çok fazla. Türklerin ataları olarak Töles, Ting ling ve kaokı adını duydunuzmu. Bunlar bu günkü Türk topluluklarının ataları. Türklerin Nuh’un oğlu yasefin oğlu Tugarmanın soyundan geldiği efsanesi var. Macarların ve Finlilerin ataları ise tarihte FİN Ugor diye bilinen halklar. Bunlar Türk değiller ama türklerle çok uzun yıllar Asya steplerinde birlikte yaşamışlar. Türklerin Tarihini daha detaylı ve belgelere dayalı öğrenebilmek için Rahmetli Doğan Avcıoğlunun 6. sı 4 kasımda piyasaya çıkacak olan “Türklerin Trihi” adlı eserini incelemek gerekir. Ayrıca Sinan Meydanın “Türklerin Saklı Tarihini” de okuyup Atatürkün türk tarihi ile ilgili görüş ve fikirlerini öğrenebilirsiniz.

  • 26 Ekim 2013 tarihinde ümmühan pehlivan dedi ki;

    bunla ilgili bir ödev verildi bize hocamız tüm milletlerin atasının türk olduğunu söyledi ve herkes karşı çıkınca performans ödevi verdi.Yalnız bize tarih dersinde anlatılanlara göre türk isminin orda olmaması gerekiyor daha sonralardan kullanıldığını söylediler bize…. ?

  • 27 Ekim 2013 tarihinde tarık çakır dedi ki;

    lokman günyeli ye saygılar. hatta kucak dolusu… yorumlara bakıyorumda sinirlenmemek elde değil.kendimi tutamadım bende yazım bari.osmanlı arşivinin neden bulgaristanda olduğunu veya neden kaşkarlı mahmudun kitabı vatikanda onlarıda yazın bari.kendine türk diyen satuğ buğra hanın hayat ına baksın derim ben. macarların türk olduğunu dünyada bilmeyen yok.onların çoğu hıristiyan ama. işte türklük. şöylede anlata bilirim. Osmanlıda insanlar 2 ye ayrılıyodu şöyle müslim gayrimüslim. ve buşekilde 7 asır hükmetti dünyaya.. evet yecüc mecücde içimizde.şunu untmayın ilk kuruktay biz kurduk. şuan istesek neler yaparız.ama o kurultayın beklediği bir şey var. bakara suresinin 99. ayet i herşeyi anlatıyo aslında. ama anlayana evet ben Türkoğlu türküm ama türkcülüğe de kütcülüğede karşıyım çünkü ondan sonra pontusculuk çeçenlik Boşnaklık vs artacak en iyisi kur an çatısı altında birleşmek.değilmi. hiç yorum yapmanıza gerek yok her canlı ölümü tadacak. acaba alemlerin rabbinin huzuruna çıkmaya kimin yüzü olacak. siz siz olun allah la beraber olun bu sizin için en hayırlısı… allah ın selamı üstünüze olsun.

  • 29 Ekim 2013 tarihinde Gercegin Sesi dedi ki;

    Hey millet, bende son derece Ataturk hayrani birisiyim ama bu Yafesin ogullari hakkindaki uydurmalarin nereden ciktigini bilmiyorum. Eski Ahitin GENESIS bolumu 10. suresi MILLETLER TABLOSU adi altinda sunulur ve burada Nuh,ogullari ve ilk etniklerin ortaya cikisi yazilidir fakat Yafesin ogullarinin isimlerinin yukaridaki isimlerle hicbir iliskisi yoktur. Hristiyanlari guldurmeyelim kendimize lutfen.

  • 30 Ekim 2013 tarihinde Yemez Bey dedi ki;

    İlk insanların Türkler olduğunu, hatta geçmişlerinin de 40 bin yıl öncesine dayandığını bugün National Geopraphic’te çalışan bilim adamları, genler üzerine yaptıkları araştırmalarla ortaya çıkarttı, youtube’a Öntürkler ve Genetik kökenleri yazıp izleyebilirsiniz, Kürtler’e gelince, kendi öz dilleri bile yok, bu ismi de onlara Arap tarihçileri vermiş, gerçek nüfusu da şu an 6 milyon civarı. Bizi her alanda gerileten Yahudilerdir, Kürtler de köken olarak Aryan kolununun mensubudur, Aryan İran ve Hintlileri ifade etmek için kullanılan bir isim, bir boy, Aryanların zamanında Uygurlar çok kalabalıktı, dolayısıyla bunlar da Türklerin bir kolu ama bilmiyorlar işte, çok şey var anlatılcak, Hz Mehdi gelene kadar ortaya çıkmasını beklemeyin, bu arada Vikingler de Türk, tamgaları bile Göktürkçe’deki -ci yada diğer ismi ile -r harfi, 30′un üstünde aynı kelimeyi kullanıyoruz, ülkelerindeki yazıtlar da Göktürk alfabeli, kendileri de kabul ediyorlar, Kızılderililer de 320 kelime Türkçe biliyor, Anadolu’daki uzun eşek dahil 11 oyunumuzu da biliyorlar, en büyük tanrılarının simgesi Hitit Güneşi şeklinde ve boyunlarına Hititlerden önce yaşamış olan Torklar gibi Hilal takıyorlar, buna ilaveten bir de Yıldız var, Altay Türkleri’ni oluşturuyorlar, o yüzden kültürümüze yabancı değiller, böyle şeylere çok takılmayın, bilmek ve bunları yeri geldiğinde anlatmak güzel, sonuçta Türkler’in ataları tek tanrıya inanıyorlardı ve herkesin Türklerden geldiğini bilmesi insanlığın yararına, Sionizmin zararına olur, ama siz ibadetinizi yapmıyorsanız, aksatıyorsanız, büyüklerinize asi oluyorsanız, konu-komşu-akraba ile irtibatınızı kesiyorsanız, insanların dış görünüşlerine mana buluyorsanız vb o zaman bunlar sizi kurtarmaz, dininize sımsıkı sarılın, iabdetleri uygulama noktasında sıkıntınız varsa bunları bilmek sizi daha dindar yapmaz, çünkü ibadet etmeyenlerin iyilikleri kabul olmaz, ama Hakikat’i savunmanız açısından bunları bilmek güzel, çünkü Hakikat’i savunmayanın hiçbir ibadeti, hayır ve hasenatı, Allah katında kabul olmaz.

  • 03 Kasım 2013 tarihinde KAAN MERT BULUT dedi ki;

    Güzel yazılmış emeğine saygı duyuyorum okurken doğruluğundan emin olamadım örneğin Türeyiş destanı uygurlara aittir, Göktürklere ait yazmışsın bunun gibi hatalı bilgiler olabilir düşüncesiyle gerisini okuyamadım.

  • 10 Kasım 2013 tarihinde kaancannn dedi ki;

    tarih ve medeniyeti izleyin.tarihi bilgiler konusunda cok iyi.sunuda soylemeliyim ki turk asıllı olmayan hicbir tarihciye inanmam.cunku tek yaptıkları turk tarihini karalamak ve körelmektir.

  • 12 Kasım 2013 tarihinde sahra dedi ki;

    güzel ama bence konuyla bir alakası yok bozkurtun

  • 14 Kasım 2013 tarihinde Hilmi Aydos dedi ki;

    TÜRK ÜN TÜRK TE BAŞKA DOSTU YOK NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

  • 14 Kasım 2013 tarihinde Şahin Lim dedi ki;

    Eksik bıraktığınız bir şey:
    Batılı tarihçiler dünyanın gelmiş geçmiş en büyük katillerinin bir listesini yapmışlar ve sonra bu listedeki isimleri eleyip 10 kişiye indirmişler. Bu 10 kişilik listede Stalin ve Hitler de var. Son bir oylama yapıp bu 10 katil arasında birincilik için oylama yapmışlar ve insanlık tarihinin en büyük katili olarak Atilla birinci seçilmiş. MS 453 senesinde kendi düğün gecesi ölen bu zındık kendi çağında hak din olan Hristiyanlığa iman etmeden kafir olarak ölmüstür. Almanya’ya kadar ilerleyen bu dinsiz geçtiği yerlerde canlı tavuk bile bırakmamıştır. İnsanlığın yüz karası olan bu seri katil için masum insanları öldürmek bir zevk idi. Macarların babasıdır.

    Bazı kendini bilmez müslüman Türkler onun adını çocuklarına veriyorlar. Halbuki müslüman Türklerin isimlerinin %90 ı Arapçadır. Muhammed, Ahmed, Mustafa, İbrahim gibi Peygamber isimleri, Abdurrahman, Abdurrahim, Abdulkerim, Abdullah gibi Yüce Allah’a atfedilen güzel Arapça isimler duruken senin neyine Orta Asyalı bir kitapsızın ismini kullanmak? Ben Slav Müslümanıyım dedem Bosnadan gelmiştir. Bizi ırk değil İslam dini bir arada tutar.

  • 20 Kasım 2013 tarihinde hilmi özgönül dedi ki;

    tarihimizi ceddimizi ögrenelim dedik yorumlar kafamı karıştırdı.gercegi nasıl ögrenicez.

  • 22 Kasım 2013 tarihinde Elçin İbrahimli dedi ki;

    salamlar olsun hepinize!gardaş men azerbaycanlıyam ve sizlere onu deymki,ingilizlerin dedeleri saklar,yani sakson, sak oglu,albanlar ve balkanlarda yaşayan bütün milletlerin babsı türkdür.hale Nuh peygemberimin oglu yafes bir yana,siz heç okudunuzmu roma imperiyasını kimler yıkmış ve bütün avropayı yakmış ve sonrada o torpaklarda assmila olub adlarını o trpaklara taşımış.bu dediklerimi okusanız onda daha da çok türklüyünüzden kurur duyarsınız.bir araştırın,saklar,skitler,albanlar,hunlar,peçenekler,hazarlar avarlar,bulgarlar ne yapmış avrupada ve onlar hanki yerli milletlere evlenib sadece adlarını sahlayıb assimila olmuşlar.bu kadar sag olun ve yaşasın türkler!

  • 26 Kasım 2013 tarihinde nuri dedi ki;

    gocebelikten dolayı yazılı tarihimiz olmadı bizim.ancak atamiz ulukagan oğuz kagandir.bunu bilelim bunu araştıralım.oğuz kaganin mekanı çindeki türk piramitlerindeymis.çinliler bunu saklıyor.o bölgedeki çinliler bunu bilirken ne yazıkki katledilen uygur türkleri bihaber.oğuz kaganin piramidini arastirsalar tüm tarihimiz aydinlanir

  • 26 Kasım 2013 tarihinde vahap aslan dedi ki;

    Türklügü araştırmak kolay bi iş deyil ama tümhalkın kulaktan dolma bildigini dogruymuş gibi yazmak hele hiç dogru deyil nedeyse nuhuda tük diye anlatacaksınız türlügü nuhun ogluna kadar dayandırdınız. türk kardeşligi aynı ırktan olmakla alakalı müslüman olmak inançtır her dilden herırktan müslüman olur ve inanır.tüklük ırktır herkes olamaz. yazıyı yazana ve tüm yorumculara saygılar

  • 27 Kasım 2013 tarihinde Elçin İbrahimli dedi ki;

    Hörmetli qardaşlar belke siz mana diyersinizki,sen azerbaycanlısan,ve sen ne böyle türklükten danışırsan,hakkınız var! Amma önce bir şey deyim ve sonra da bır yapmaq isterim.Evvela bizim kentde,yanı köyde bizlere bozoklar deyerler,güman ederim bozokların kimler olduğunu bilisiniz.ona göre de manim de sizlere bir şeyler anlatmağa sanıram hakkım var.belelikle onu size deyimki,Türklerin Nuhun oglu Yafezden töremelerini man ilk kes duymuram.ve rusayada bir Türk araşdırmaçı(Lev Qumulyev) yazırkı,milladdan evvel 6esrde yer üzünde 60 faiz insanlar türkce danışırdı.ve sonra orasını deyimki, biz Azerbaycanlılar muslumanlıgı zorla kabul etsek bele,man muslumanlıgımla qurur duyuram.amma yakutlar şamandır,gökoğuzlar(qaqauzlar), çuvaşlar ve bir çok sibir türkleri xristiandır,karainler musevidir,ve man onları heç bir dil olmadan anlayıram ve sevirem.amma bir Hindistan muslumanı ile İngilizce danışırdım,ona görede evvel türkcülük ve sonrada din qardaşlarımız.ve yaxşı araşdırsanız görersinizki türkler herzaman dünyanın jandarması olubdur.ve döyüşkenlik irsi olarak kanlarında gelir.sag olun bu kadar,ve var olsun TÜRKLER!

  • 07 Aralık 2013 tarihinde tem dedi ki;

    bu yazdiklariniz ancak hayal urunudur. italyanlar fransizlar akrabaymis, yani turkler. sumerler turkmus? kardesim sumerlerin taihe cikisi 5000 yil, turklerin taihe cikisi 1500 yil. bu nasil olur.sumerler turklerden daha eski taihe sahiber. ancak turk olduklari idiya edilir. size sorarim? ataniza oglum diyebilirmisiniz?
    macarlar turk olsaydilar ? bugun ki qaqauzlar gibi turkce konusurdular.

  • 07 Aralık 2013 tarihinde tem dedi ki;

    ya siz ne buyuk milletmisiniz . her kes turkmus? vay be? birader bu dediklerine sen kendin inaniyormusun?

  • 07 Aralık 2013 tarihinde tem dedi ki;

    hic bir halki kucmsemeyin. sizler gokden inmediniz? butun insanlar kerdesler ve bir soydan gelmekteler. ancak turk diyiler. bu soy adem ve havadandir. haylere dalmayiniz. tarihide tarih olarak arasdiriniz? turk olaralk aradirsaniz, milli hisinize uyub hayal urunu bir tarih yazarsiniz. bu da dogru olmaz. bildiyiniz gibi en buyuk dil ailesi hintavropa dil ailesidir. hindistandan avropaya kadar olan halklar birbirilerine akrabalar ve dil benzerlikleri vardir. eyer sizin didiyiniz gibi bir hal olsaydi , hintavropa dil ailllesi demezdiler turkavropa dil ailesiderdiler. amma boyle bisey yok, olsa olsa bi ruya olur.

  • 07 Aralık 2013 tarihinde atalay dedi ki;

    bir guney AZERBAYCAN Li olarak TURKIYE ni AZERBAYCAN kader seviorom TURK lerin soyu sumer lerden dir ki milad dan 7000 once dicle ve firatin kenarinda yasiourdirlar ve H.Z nuhun evladidirlar uzun bir sure den sonra bir bolumu orta asiya kocmis ler ve bir bolumu ANATOLU AZERBAYCAN HAMETAN ILAM GILAN da kalmistirlar ve bizim atalarimizidirlar

  • 06 Şubat 2014 tarihinde Aren dedi ki;

    Çocuk satanik yani bildiğin satanist selam işareti yapmış sahiplerine siz de burada bozkurt yaptı allahuekber diye kendinizden geçin, yazdığın bilgilerin çoğu da aynı şekilde, aydan bir karış toprak alıp getiremiyorsunuz diye mi böylesiniz? Kendi hiçliğinizi böyle mi var ediyorsunuz? İnsanın soyunu geçmişini tarihini bilmek istemesi başka, bir yerlerden elli dereden su getirip böyle komik olması başka. Milliyetçiler hangi milletten olursa olsun genelde sığ beyinli oluyorsunuz kusura bakmayın, ve değil kendi milletinize insanlığa tek bir faydanız bile yok, hepiniz birer kara deliksiniz.

  • 19 Şubat 2014 tarihinde seher burgaz dedi ki;

    ona bakarsanız hepimiz ademden geldik…nuhun oğlu yafese kadar gidiyorsunuz ama öncesını görmek ıstemıyorsunuz,sırf ırkçı kafatasçı düşüncelerle.. hepimiz insanız ve kardeşiz… ınsanlığın soylra ayrılması kültür cesıtliliği acısındandır, nerelisin demkteki amac da hangı kültürü almış oldugnu ögrenmek ıstemsıdır.önemlı olan ıtalyanı macarı türkmüş önemli değil. senınle aynı kültürümü yasıyor bu herif ,senın gibimi düşünüyor. onemlı olan bu,kan değil. kana ınersen işin içinden cıkamzsın.faşist zihniyet budur işte..

  • 23 Mart 2014 tarihinde Hamdi acet dedi ki;

    Arkadaşımız Türk isminden rahatsız olmuş arap ismi koyalım diyor sen o saydığın isimler islamiyetten önce var olduğunu bilmiyormusun isimler milletleri belirlemek için koyulur miiletini tanımayan insan nasıl insan olabilir insan doğumunda milletini seçme şansı yoktur ama dinini seçme özgürlüğü vardır ki zaten islamiyet herkese nasip olmaz derki yaratan biz onların kalbini öyle kararttık anlayamaz göremez dünyada herşey bizim doğrumuz değildir

  • 08 Nisan 2014 tarihinde Kemal Sönmez dedi ki;

    Saadeti ebediye Sayfa 421
    Nûh aleyhisselâmın oğlu Yâfes mü’min idi. Evlâdı çoğalınca, onlara reîs olmuşdu. Hepsi, dedelerinin gösterdiği gibi, Allahü teâlâya ibâdet ediyordu. Yâfes nehrden geçerken boğulunca, Türk ismindeki küçük oğlu, babasının yerini tutdu. Bunun evlâdı çoğalarak, bunlara Türk denildi. Bu Türkler, ecdâdı gibi, müslimân, sabrlı, çalışkan insanlardı. Bunlar zemânla çoğalarak Asyaya yayıldı. Başlarına geçen ba’zı zâlim hükümdârlar, semâvî dîni bozarak, puta tapdırmağa başladılar. Bunlardan, bugün Sibiryada yaşayan Yâkutlar, hâlâ puta tapmakdadır. Dinden uzaklaşdıkca, eski medeniyyet ve ahlâklarını da gayb etmişlerdi. Hele Hunlar ve onların reîslerinden Attilâ, dinsizliği ve zulmü ile (Allahın gadabı) ismini almışdı. İslâm güneşi Mekke-i mükerremeden doğarak, ilm, ahlâk ve her dürlü fazîlet ışıklarını dünyâya saçınca, Romalıların, Asyaya kadar yayılan sefâhet ve ahlâksızlıkları ve Asyayı, Afrikayı kaplamış olan dinsizlik, câhillik ve vahşet altında yetişmiş diktatörler, sömürdükleri insanların islâmiyyeti işitmelerine, anlamalarına mâni’ oldular. Bu engeller kılınc gücü ile ortadan kaldırıldı. Türk hâkânları, asâletleri ve uyanık olmaları sebebi ile islâmiyyetin işitilmesine mâni’ olmadılar. Şemseddîn Sâmî, (Kâmûs-ül-a’lâm)da diyor ki: (Hazer gölünün şarkındaki Aral gölünün şark tarafına, şimâlde Seyhun, cenûbda Ceyhun nehrleri, şimâl-i garbîye doğru akarlar. İki nehr arasına (Mâ-verâ-ün-nehr) denir. İki göl arasının cenûb kısmına (Hârizm) denir. Merv şehri buradadır. Bunun cenûbu, Îrânın (Cürcân) ve (Horasan) vilâyetleridir. Buraya şimdi (Türkmenistân) deniyor. Aral gölünün şimâline (Kazakistân) deniyor. Mâ-verâ-ün-nehrin cenûbuna (Özbekistân) deniyor. Buhâra, Semerkand, Taşkend buradadır. Bunun şarkına (Tâcikistân) deniyor. Yârkend, Fergâne ve Kâşgar buradadır. Bu memleketlerin hepsine (Türkistân) denir. Buhârâyı, 55 de, Horasan vâlîsi Saîd bin Osmân ibni Affân, Semerkandi ve bütün Mâverâ-ün-nehri 77 de Kuteybe feth eyledi. Semerkandi, 1285 [m. 1868] de ve bütün Türkistânı, 1292 de ruslar istilâ eyledi. [Osmânlı devletinin idâresini ele geçirmiş olan masonlar, bu istilâlara seyirci kaldılar.] Türkün asâleti ile islâmiyyetin şerefi bir araya gelmeden çok önce, Âsûrîler Türkistâna girerek, Türkleri, güneşe, yıldızlara tapınmağa alışdırmışdı). Tanyeri ağarınca, güneşe tapınırlardı. Bu sebebden, güneşin ismi, tanyeri ve nihâyet tanrı oldu.

  • 08 Nisan 2014 tarihinde Kemal Sönmez dedi ki;

    Saadeti ebediye Sayfa 431

  • 09 Nisan 2014 tarihinde Emrah dedi ki;

    Benim anlamadığım tek birşey var oda, İsmet İnönü neden Tarih Arşivini yakıp herşeyi yok etsin?
    Kimden neyi sakliycak? Eğer gerçekten yandiysa bunu kısa ve basit bi cümle ile cevaplamak cok
    Tuhaf bence.

  • 12 Nisan 2014 tarihinde hulusi güleç dedi ki;

    hz.nuh un torunu türk hanın soyundan geliyoruz yani türkiye kelimesi İtalyancadan gelmiyor mu acaba

  • 02 Mayıs 2014 tarihinde ali genç dedi ki;

    evet kardeşlerim bizlerin nekadar cahil ve vurdum duymaz oldugumuzu görüyorsunuz ve hala benciligimizi sürdürüyoruz çok basit bakın dünyada hangi miletler bencilse onlar bizdendir adem babamızın 6 oglunun babasına tuzak kurarak mirasını almak isteyenleri yüce rabbimiz nasıl cezalandırmış ondan sonra dünyada 6 tı ırk oluşmuş bu ırklardan doganlar allahımızın göndermiş oldugu kurallara uymayıp sapıklıklar yaptıklarından dolayı rabbimiz nuh aleyhiselamı peygamber olarak göndermiş nuh peygamberde başaramayacagını görünce rabim ona en sadık canlıları yanına al ve bir tekneye onları bindir de ben bu pislikleri dünyadan temizleyeyim ey elçim diyerek nuh aleyhiselamın kavmi dedigimiz kavimler meydana gelmiş bunların içinde insanlardan hariç tüm canlılar varmış evet islamiyet dönemi nezaman başlamıştır hz.ibrahim aleyhiselam putları dagıtıktan sonra.evet ibrahim peygamberimiz babasını dine imana getirene kadar babasına saygısını hiç esirgememiştir evet islamiyeti seçenler ibrahim peygamberimiz gibi saygılı olmalılar evet müslüman doguyor dünyaya gelen herkez ama islam olamıyoruz çünkü islam olmak agır bir yaşam.Evet nediyor hazreti peygamberimiz ey insanlar acaba peygamberimizin dedigi söyledigi insanlardan mıyız evet nediyor baban da olsa oglunda olsa yetersiz ise arkasında safa girmeyin nedemek istiyor bizlere çalışkan olun egitiminizi bilir kişilerden alın ve yeterli yetersiz oldugunuzu anlayın.evet rabimizde ne diyor bana yetim ve insan hakıylen gelmeyin.şimdi iyi oturalım ve düşünelim biz neyiz türkmiyiz yoksa bir yaratıkmıyız önce insan olmalıyız evet mu kıtasından bahsediyoruz evet bu 6 kardeşten biri türk ırkını temsil ediyor kimdir bunlar saygıyı bilmeyen bizleriz köpekler kırmızı ışıkta dururlar biz geçeriz.Bakın türk milletini bulmak çok basit nerede yaşarsak yaşayalım dünyalıgı seven mal kazanmak için anasını babasını kardeşlerini dolandıranlara bakın dünyada bunlar mu kıtasından sonra dünyaya dagılan türk ırkıdır her miletin içinde yaşayanlar vardır bazısı latin olmuş bazısı arap bazısı iskoç bazısı finli bazısı yahudi olmuş evet bizim türk tarihimiz çok eskidir millattan önceye dayanır ama bizim atalarımız sencilikten bencilikten halkını egitimden mahrum bırakmışlardır yolunu bulmasını beceremeyen tarihini nasıl bulabilir evet atalarımızın hataları hala daha devam ediyor evet ondan sıratımüstakimi yaratmıştır rabimiz ben sizleri ana kanından nasıl temiz gönderdiysem dünyaya öylede temiz sizleri beklerim sıratta helallaşın diyor bizlere ama nasıl bilelim kimin için ne konuştuk aleyhinde ondanda bizlere ahırete gitmek çok zor ev aziz müslüman kardeşlerim

  • 04 Mayıs 2014 tarihinde Mehmet Öztürk dedi ki;

    Dini bilime referans alarak ön kabullerle bir teori geliştirmek şaşılacak bir şey. Yafes’ten 6000 yıl içinde bu nüfusa erişen Asya dünyası nasıl hayal edilebilir? Hemde doğan insanların belkide yarısına yakınının savaşlar ve hastalıklardan öldüğünü var sayarsak. Bence şunu söylemek daha doğru. Modern insanın tarihi 100.000 yıl gibi. Ve tüm Dünya kültürlerinde yer alan (Asya, Ortadoğu, Hint, Amerika, Avrupa) Nuh tufanını kabul etsek bile, bu tufanda insanların tamamının yok olduğu mantıklı değildir. Birbirinden çok uzak kültürlerde tufandan farklı şekillerde bahsedilmesi de bunu destekler. Bu gün tufana bir gök taşı yağmurunun neden olduğu ve Dünyanın değişik bölgelerini etkilediği önemli bir savdır.

  • 07 Mayıs 2014 tarihinde ergün horos dedi ki;

    insanların renkleri ve fiziksel özellikleri yaşadıkları coğrafya ya göre değişiklik gösterir aslında asırlar öncesine dayanan insan özellikleriyle günümüz insan özelliklerinin farklı olmasının en büyük sebebidir küçük bir örnekle açıklamak isterim yorumlarda yazan bir yazıya cevap olarak insan vücudu soğuk iklimlerde kıl oranında önemli derecede düşüş vardır hatta soğuk bölgelere yaşayan insanlar neredeyse kıldan yoksundur ve soğuk bölgedeki insanların ten renkleri malum oldukça beyazdır. bu olay ısı ya yüksekliğe dünyanın dönüş hızına ve aklıma gelmeyen birçok etmene göre değişir.sonuç olarak ataist düşünceye sahip olmayan ve insanın tek hücreli bir amipden üremediğini düşünüyorsanız olay bundan ibaret yok ben amipden üredim diyenler için inanın kılımı bile kıpırdatasım yok :)

  • 09 Mayıs 2014 tarihinde Erden Eren dedi ki;

    Bu konularda ayrıntılı ve doğru bilgi edinmek için Sn. Prof. Kazım Mirşan’ı araştırmalarını öneririm.

  • 09 Mayıs 2014 tarihinde Erden Eren dedi ki;

    Bu konularda lütfen Sn. Prof. Kazım Mirşan ın eserlerini okuyunuz.

  • 11 Mayıs 2014 tarihinde sevde dedi ki;

    Teşekkür ederim.Bunun sayesinde kafamdaki soru işaretleri kayboldu.

  • 27 Mayıs 2014 tarihinde iranli dedi ki;

    sizler turk dilsiniz sadece konusdonoz dil turk oda mogolar anadoloya saldirdigi icin turk oldonuz
    sizlerin genetigi yonanlidir siz yonanlisiniz
    asil turkler mogolar ve kazaklardir onar cirkin ve vahsi ler ama sizler onlara benzemiyorsonoz
    sizin ulkeniz trakyadir

  • 28 Mayıs 2014 tarihinde Kürşad Altan dedi ki;

    Adımın Türk olduğu kadar dilim Türktür.. Dilimin Türk olduğu kadar kanım Türktür.. Kanımın Türk olduğu kadar yarınım Türktür..

  • 29 Mayıs 2014 tarihinde iranli dedi ki;

    Alp arsalan malazadgerd savasinda siz bizansililara mosalat oldu ve turk ve fars kelemeleri anadoluya girdi ben kendim azerim

  • 14 Haziran 2014 tarihinde veysel macit dedi ki;

    ben türk olan türküm ve soyumla gurur duyuyorum ama bugün türklüğü unutmuyş cumhuriyetci bir ırk var bunlar türklüğü ileri sürüp biz türk leriz derler aslında bunlar türk falan deyil bunlar cumhuriyetci bir ırk türk deyince akla ne gelir ilim irfan düzen kuran allah iman osmanlı devletini rahmetli atam osman bey niye kurdu 3 idaal üzerine kurdu 1 türklüğü dünyaya yaymak 2 islamı yaymak 3allahın yolunda nizamı sağlamak atalarım benim böyle idi taki rahmetli kanunı sülaymana kadar nasıl vefaat etti selim tahta gecti gerileme devri başladı neden cünkü islam gevşekliğinden allaha dua edelim allah bize güc kuvvet versin

  • 26 Temmuz 2014 tarihinde hulya dedi ki;

    ilk once tum arkadaslara bilgileriniz icin tesekurler, ben turkiye dogumluyum fakat Australyada buyudum ve yetistim, Turklugumden kurur duyuyorum. Bu bilgiler cok guzel ve ben gecen yil Mu kitasi uzerine arastirma yapan Jack Churchward ile bagalanti kurdum. Jack Churchwardún dedesinin arastirmalarinin devamini yapiyor ( Mu The lost continent the mother land of men ), ve Jack Churchward’dun dedesiden kalan bazi bilgiler ve deliler Kemal Ataturkun arastirmasiyla bagalidir, Mu Kitasinin Turkler oldugunu belirtir, baska bir memlekte bir rahibe tarafindan Kemal Ataturke verilen tabletler, senelerce bir kilisnin yer alti deposunda saklanmistir. ileriki zamanlarda Ataturk Mecsikaya gitiginde tesadufen tabletlerin diyer yarisini gorur ve hemen tanir, ondan sonara baglanti kurarlar. Bu tabletler turklere aitir, senelerce arastirilir ve evet koken olarak Mu kitasinin turkler oldugu ortaya cikar. fakat tabiki bunu diyer isine gelmeyenler deyistirmeye baslarlar. Jack Churchward bunlari ortaya cikartmaya ugurasiyor, benden yardim ve bilgi edinmek istedi, neyaziki ben kendim fazla bilgili olmadigimdan karsilik yazamadim. ve gercekten burada yazilanlar ile Jack Churchwardun soyleyip yazdiklarinda cok benzerlik ve bagalantilar var arkadaslar, ve ayriyeten Cinde bulunan simdiye kadar sakladiklari Beyaz piramidlerin Turk lere ait oldugunuda biliyormusunuz. Ne tesaduf. ilgilenler jack churchward The Mu the lost continent the mother land of men, interneten bulabilirsiniz.

  • 31 Temmuz 2014 tarihinde GEREK TARİHİ BİLMİYORUZ . dedi ki;
  • 19 Ağustos 2014 tarihinde çepni türk dedi ki;

    ulan hiç biriniz mi bilmiyor nuh tufanında sadece belli bir kavim yok edildi. dünyanın bütünü karanlığa boğulmadı. bunun incilde kuranda tevratda yeri var ki bilimsel araştırmalarda bunu gösteriyor.

  • 01 Eylül 2014 tarihinde İBRAHİM YÜCEL dedi ki;

    çepni kardaş Hz Nuh kavminden başka kavim yoktu Hz Nuh ta gayri Müslümanlar için halek olmaları için dua etmişti

  • 10 Eylül 2014 tarihinde orhan Çetinkaya dedi ki;

    Geçmişimizle övünebiliriz,geçmişimizi merak edebiliriz,soyumuzu araştırabiliriz.İnsanoğlunun en çok merak ettiği konu neden var olduğu ve nereden gelip nereye doğru gittiğidir.Ancak şu anımıza ve gelecekte ne olacağımıza bakmak daha yararlı olmazmı.Atalarımızla övünmek bugün bize birşey kazandırmıyor.biz övünecek birşey yapıyormuyuz.Türkiye türkleri olarak şu an dünyada nasıl bir algı oluşturuyoruz.

  • 16 Eylül 2014 tarihinde Hüseyin Tekhan dedi ki;

    Bundan 1,5 milyar yil önce dünyada ilk mikroplar olustu. Bunlar ilk türklerdi. Genetik olarakta en cok mikrop huyunu hala türkler yasatmaktadir.

  • 29 Eylül 2014 tarihinde Taner Öğüt dedi ki;

    Insanlar Adem ile Hava´dan türemistir. Nuh, Nuh, Nuh diye Ademi harcamayin. Eger insanlik andina birsey ögrenmek istiyorsaniz Kabil ile Habil´in hikayesini benimseyin! Insanlar milliyetciligi ile, vatanseverligi ile Dünya´nin altini üstüne getirdi nerdeyse. Oysa Kutsal Kitablarda gecen en önemli emir belli´dir. Ey Kul, kullugunu bileceksin, bütün gücün ve kuvvetin ile tüm Ruhun, Zihnin ve Kalbin ile sadece seni yoktan var edeni seveceksin! Onun bunun cocuklarinin sacmaliklari Dünyada sadece savasa, düsmanliga sebeb olmustur!

    Saygilarla

  • 01 Ekim 2014 tarihinde Selçuk Silsüpür dedi ki;

    Ben Araştırmacı-Yazar Selçuk Silsüpür
    Yaklaşık 5 yıllık bir çalışmanın ve 2500 kaynakçadan yararlanarak yazmış olduğum Başyapıt “Bilinmeyen Türk Tarihi ve Kültürü” adlı tarihi araştırma kitabım Türklükle tüm bilgileri kapsamaktadır.
    Kitap sipariş için GSM: 0535 250 26 15 veya selcuksilsupur@gmail.com email adresinden yararlanabilirsiniz.

  • Yorum Yaz
    Ad Soyad:
    Yorum:

    gölge

    Benzer Yazılar

    gölge

    Çeşitli Yazılar

    SEO (Search Engine Optimization) yani Arama Motoru Adaptasyonuna uygun makale yazmak için takip edilmesi gereken adımlar: Makalenizin: Size özgü olması En... 
    Antik Çağ Tıp Tarihi Her kültürde tıp erken gelişmiştir denilebilir. İnsanoğlu pek çok konuda olduğu gibi sağlık konusunda da gözleyerek,... 
    Sayın Okurlar bu yazımda size son zamanlarda artan kaset saçmalıklarına değinmek istiyorum. Sansürleyerek bunlara koyduğum lakapla sizlere tanıtacağım.... 
    Konu ile ilgili bir açıklama yapan Tosya Kaymakamı Mehmet Türköz;’’ Şırnak’ta 2009 yılında teröristlerle  girdiği çatışmada  yaralanan... 
    gölge